1.1. Əməliyyat sistemi, müştəri tərəfindən virtual serverdə quraşdırılmış hər hansı bir proqram təminatı ilə bağlı problemlər müştərinin məsuliyyətidir.
1.2. Serverlər və rabitə ilə bağlı problemlər şirkətin məsuliyyətidir.
2. Xidmət təminatçısının hüquq və vəzifələri
2.1. Şirkət, şirkətin rəsmi saytında dərc olunan tariflərə uyğun olaraq müştərinin şəxsi hesabı vasitəsilə müraciəti əsasında müştərilərə texniki dəstək xidmətləri göstərir https://nex.az.
2.2. Şirkət üçüncü tərəf proqram təminatının şirkətin serverlərində, o cümlədən şirkətdən alınmış proqram təminatında işləməsinə görə məsuliyyət daşımır.
2.3. Şirkətin xidmətləri "olduğu kimi" təqdim olunur, Şirkət xidmətlərin göstərilməsi qaydalarını, o cümlədən qiymət siyasətini və tarif xüsusiyyətlərini istənilən vaxt, əvvəlcədən xəbərdarlıq etmədən və birtərəfli qaydada nəzərdən keçirmək hüququnu özündə saxlayır, yeni qaydalar şirkətin rəsmi saytında dərc edildiyi andan qüvvəyə minir.
2.4. Şirkət serverlərin düzgün işləməsini təmin etməyi və bütün nasazlıqları ən qısa müddətdə aradan qaldırmağı öhdəsinə götürür.
2.5. Şirkət şəbəkə və serverin 100% işləməsinə zəmanət vermir.
2.6. Bütün planlı Təmir, yeniləmə işləri və bənzər tədbirlər Bakı vaxtı ilə 4:00-dan 10:00-a qədər aparılır. Fors-major vəziyyətlər və planlaşdırılmamış işlər bu maddəyə aid deyil.
2.7. Şirkət üçüncü şəxslərin günahı ilə xidmətlərə daxil ola bilməməsinə görə məsuliyyət daşımır.
2.8. Şirkət müştəri xidmətləri və serverlərinin işini dayandırmaq hüququnu özündə saxlayır: planlı Təmir, DoS və şəbəkə hücumları, təbii fəlakətlər və digər fors-major hallar.
2.9. Şirkət əvvəlcədən qeydiyyat e-poçtuna göndərməklə müştəriyə məlumat verərək xidmətlərin qiymətlərini yuxarı və ya aşağı dəyişdirmək hüququna malikdir.
2.9.1. Virtual serverlərin şəbəkə bağlantısı sürətinə zəmanət verilmir, xidmət təminatçısı, virtual serverin yüksək şəbəkə yükünün digər müştərilərin virtual server xidmətlərinin şəbəkə bağlantısı sürətinə mənfi təsir göstərdiyi hallarda, virtual serverlərə 1 saat sürət həddini tətbiq etmək hüququna malikdir.
3. Müştərinin hüquq və vəzifələri
3.1. Müştərinin şikayət və/və ya digər səbəblərə görə ayda 1 (bir) və ya daha çox 1 (bir) dəfə (şəbəkə taraması, gedən DoS hücumları və s.) və müştəri tərəfindən alınan şikayət üzrə tədbirlər görülməməsi halında, şirkət xidmətin göstərilməsini vaxtından əvvəl dayandırmaq və müştərini bloklamaq hüququna malikdir. Geri ödəmə imkanı olmadan.
3.2. Müştəri, beynəlxalq hüquq normalarına və əqli mülkiyyət ilə əlaqəli hüquqi münasibətləri tənzimləyən xidmət yerləşdirmə ölkəsinə zidd olan məqsədlər istisna olmaqla, hostinqdən istənilən məqsəd üçün istifadə etmək hüququna malikdir.
3.3. Müştəriyə serverə giriş (başqa cür göstərilməyibsə) verilir və müştəri bununla bağlı bütün məsuliyyəti daşıyır.
3.4. Müştəri hər hansı bir proqramı qanuni olduğu və müəllif hüquqları və əlaqəli hüquqları, habelə xidmət yerləşdirmə ölkələrinin mövcud qanunvericiliyinin normalarını və beynəlxalq hüquq normalarını pozmadığı təqdirdə öz serverində quraşdırmaq və istifadə etmək hüququna malikdir.
3.5. Müştəri yerləşdirilən bütün materialların, istifadə olunan proqram təminatının, serverdə yerləşdirilən məzmunun uyğunluğunu izləməli və mövcud Azərbaycan qanunvericiliyinə uyğunluğuna görə məsuliyyət daşımalıdır.
4. Ödəniş qaydaları
4.1. Növbəti hosting müddəti üçün ödəniş olmadıqda, şirkət xidmətlərin göstərilməsini dayandırır.
4.2. Xidmətlər 100% ödəniş şərtləri ilə bu xidmətlərin ödənildiyi gündən 2 (iki) iş günündən gec olmayaraq verilir.
4.3. Ödəniş üçün vasitəçilərin və ödəniş sistemlərinin Komissiyası əlavə edilə bilər.
5. Qadağan edilmiş məzmun və proqram təminatı
5.1. İnternet kanalında ağır yük olduqda, provayder əvvəlcədən başqa hal nəzərdə tutulmayıbsa, birtərəfli qaydada müştərinin serverinin IP-ni dəyişdirmək hüququna malikdir.
5.2. Şirkətin özü tərəfindən icazə verilən hallar istisna olmaqla, kütləvi poçt göndərmək qadağandır.
5.3. Azərbaycan qanunlarına, o cümlədən əqli mülkiyyətlə bağlı hüquqi münasibətləri tənzimləyən mülki qanunvericiliyə zidd və/və ya qadağan edilmiş məlumatların yerləşdirilməsi qadağandır.
5.4. Botnet, grabbing, phishing və internetdə qanuni işə zidd olan digər məqsədlər üçün proqram yerləşdirmək qadağandır.
5.5. İnternetdə qanunsuz hərəkətlər etmək üçün köməkçi vasitə kimi xidmət edə biləcək xidmətlərin (pullu və ya şəxsi giriş daxil olmaqla) yerləşdirilməsi qadağandır.
5.6. Pornoqrafik səhnələri ehtiva edən bağlantılar və reklamlar da daxil olmaqla pornoqrafiya yerləşdirmək qadağandır.
5.7. Şəbəkə skanerləri, proxy çekləri və oxşar proqram təminatının yerləşdirilməsi qadağandır.
6. Şirkətin təşəbbüsü ilə xidmətlərin göstərilməsinə xitam verilməsi
6.1. Xidmət təminatçısı dərhal və müştərinin xəbərdarlığı olmadan öz mülahizəsinə əsasən xidmətlərin göstərilməsini dayandırmaq hüququnu özündə saxlayır:
6.2. Müştərinin bilərəkdən yalan məlumatlarını göstərmək və ya təsdiqləməkdən imtina etmək;
6.3. Böhtan, Şəxsi məlumatların, o cümlədən üçüncü şəxslərin şəxsi məlumatlarının yayılması; həm şirkətin özünə, həm də üçüncü şəxslərə məxsus intellektual fəaliyyətin nəticələrinə və fərdiləşdirmə vasitələrinə müəllif hüquqları, əlaqəli və digər intellektual hüquqların pozulması;
6.4. Müəllif hüququ ilə qorunan proqram təminatının icazəsiz yayılması və ya kopyalanması, Azərbaycan qanunvericiliyinin, digər beynəlxalq norma və müqavilələrin pozulması, ixrac məhdudiyyətləri, fırıldaqçılıq, pornoqrafik materialların, narkotiklərin ticarəti və digər qanunsuz fəaliyyətlər;
6.5. Pornoqrafik məzmunu digər pornoqrafik məzmun saytlarına bağlantılar daxil olmaqla bütün formalarda yerləşdirmək;
6.6. Şəxsi həyatın toxunulmazlığı, şəxsi, ailə sirri və digər hüquqların pozulması; böhtan və təhqiramiz məlumatların yerləşdirilməsi, millətlərarası ədavətə, qətllərə, terrorizmə, zorakılığa hər hansı bir formada kömək və təhrik, habelə digər qanunsuz hərəkətlər etmək;
6.7. Serverlərin, şəbəkə resurslarının və şirkətin ümumi fəaliyyətinin normal və sabit işləməsinə mane olmaq;
6.8. Şirkət işçiləri ilə səhv ünsiyyət, o cümlədən küfrdən istifadə və şirkət haqqında pis məlumatların yayılması;
6.9. Şirkət hüquq-mühafizə orqanlarından rəsmi tələb olduqda müştəri məlumatlarını ötürmək hüququna malikdir.
7. Xidmət təminatçısı məsuliyyət daşımır
7.1. İnternetdəki sayt sahibləri, bu İstifadə Şərtlərini qəbul edən digər müştərilər internetdə yerləşdirilən materialların məzmununu müstəqil şəkildə müəyyənləşdirirlər. Şirkət müştərinin üçüncü şəxslərin hüquqlarını, o cümlədən hüquq sahiblərinin intellektual fəaliyyətin nəticələrinə və fərdiləşdirmə vasitələrinə hüquqlarını pozmasına görə məsuliyyət daşımır.
7.2. Müştəri mövcud qanunvericiliyi (əqli mülkiyyət ilə bağlı hüquqi münasibətləri tənzimləyən Mülki qanunvericilik daxil olmaqla) pozduqda, şirkət üçüncü şəxslərdən bildiriş və ya iddia aldıqdan sonra müştəriyə e-poçt vasitəsilə bildiriş və ya üçüncü şəxslərin hüquqlarının pozulmasına xitam verilməsi tələbi ilə mesaj göndərir. Şirkətin bu tələbi müştərinin elektron poçtuna mesaj göndərildikdən sonra 5 (beş) gün ərzində yerinə yetirilməlidir. Bu müddət şirkət müştəriyə mesaj göndərdiyi andan ertəsi gün hesablanmağa başlayır.
7.3. Müştərinin 5 (beş günlük) müddət ərzində imtina etməsi və ya hərəkətsizliyi halında şirkət müqavilənin icrasından imtina etmək və xidmətlərin göstərilməsini dayandırmaq hüququna malikdir.
7.4. Üçüncü şəxslərin intellektual hüquqlarının pozulması ilə bağlı mübahisələrə dair məhkəmə baxışı olduqda, şirkətə qarşı həm əmlak, həm də qeyri-əmlak tələbləri təmin edildikdə, informasiya və telekommunikasiya şəbəkəsində (o cümlədən İnternet şəbəkəsində) intellektual fəaliyyətin nəticələrini və ya fərdiləşdirmə vasitələrini yerləşdirən və ya bu işə cavabdeh kimi çıxış edən müştəri şirkətin tam dəyərini ödəməlidir.məhkəmə qərarının qüvvəyə mindiyi tarixdən etibarən 5 (beş) təqvim günü ərzində şirkətə qarşı təmin edilmiş tələblərin.
7.5. Şirkət müştərinin əməliyyat sistemini, proqram təminatını və bunun səbəb ola biləcəyi nəticələri seçməsinə görə məsuliyyət daşımır.
7.6. Şirkət hər cür birbaşa və dolayı ziyan, məlumat itkisi, işgüzar nüfuz və digər zərər hallarına görə məsuliyyət daşımır.
8. Pulun geri qaytarılması
8.1. Müştəri, istifadə şərtləri pozulmadığı təqdirdə, VPS-1 və VPS-2 tarif xidmətləri istisna olmaqla, müqaviləni ləğv etmək və şirkətin xidmətlərinin tam istifadə olunmamış günləri üçün vəsait qaytarmaq hüququna malikdir. Qalan istifadə olunmamış vəsait köçürmədən ən azı 30 (otuz) təqvim günü keçdikdə müştəriyə qaytarılacaqdır.
8.2. Müştəri tərəfindən fırıldaqçılıq və ya istifadə şərtlərinin pozulması faktı aşkar edilərsə, şirkət geri qaytarmaqdan imtina etmək hüququna malikdir;
8.3. Hesablaşmaların uzlaşdırılması nəticəsində müştəriyə ödəniləcək məbləğlər 10 (on) iş günü ərzində qaytarılmalıdır.
8.4. Üçüncü tərəf idarəetmə panellərinin quraşdırılması xərcləri, əlavə IP ünvanları və digər əlavə xidmətlər üçün ödənişlər geri qaytarılmır. Geri ödəmələr yalnız virtual serverlər üçün mümkündür.
8.5. Xidmət Şərtləri pozulduqda, şirkət müştəriyə geri qaytarmaqdan imtina etmək hüququna malikdir.
8.6. Müştərinin hərəkətləri birbaşa və ya dolayı yolla şirkətə zərər vurduğu hallarda (server, şəbəkə və s.), xərclərin miqdarı geri qaytarılma məbləğindən çıxılır.
8.7. Şirkət xidmətinin alınmasından 14 gündən az vaxt keçibsə, şirkət geri qaytarılması üçün tələb olunan məbləğin 50% - ni müştəriyə qaytarmaq hüququna malikdir.
8.8. Şirkət, müştərinin fərdi hesabdan çıxarılması üçün müraciət etdiyi məbləğdən və ya geri çəkilmə ərizələrinin işlənməsi ilə əlaqədar xərcləri ödəmək üçün müştərinin xidmətdən imtina ərizəsinin məbləğindən 15% komissiya tutmaq hüququna malikdir.
8.9. Vəsaitlər geri qaytarıldıqda ödəniş sisteminin komissiyası tutulur.
8.9.1. Geri ödəmələr yalnız ödənişin edildiyi məlumatlar üçün mümkündür.
8.9.2. 100 AZN-dən az məbləğ üçün kriptovalyuta pul kisələrinə vəsaitin geri qaytarılması mümkün deyil.
8.9.3. VPS-1 və VPS-2 tarif xidmətləri istifadə olunmamış icarə günlərinin sayından asılı olmayaraq dəyişdirilə və geri qaytarıla bilməz.
9. Xidmət səviyyə zəmanəti
9.1. Kompensasiya yalnız əlavə xidmət günləri şəklində hesablanır və pul şəklində ödənilə bilməz.
9.2. Şirkət Hosting serverlərinin ayda 99,9% səviyyəsində olmasını təmin edir.
9.3. Bu təklifin 9.2-cü bəndinin pozulması halında, xidmətin hər tam günü (24 saat) müştəriyə ikiqat miqdarda kompensasiya olunur.